tillbax i vardagen igen..

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, har haft så fullt upp hela tiden så det har inte funnits tid till det. Nu har jag dock kommit tillbax till ett "normalt" liv igen o tänkte börja komma igång med bloggen igen.

I Söndags kom jag ju hem från en underbar o härlig Malta-vecka. Vi hade det verkligen härligt där nere, det är en underbar liten ö som jag verkligen kan rekomendera att åka till. Jag åkte ju med tjejerna och det var en perfekt tjej-semester men det var samtidigt en lite romantisk atmosfär där nere så nästa gång blir det med pojkvännen :)

Tänkte lägga upp lite bilder också så snart jag fått dem som Carro tog... hoppas på att hon har med sig dem imorgon :)

Så mysigt att vara hemma  hos älski igen också och få börja leva som vanligt igen. Har ju farit runt hela sommaren känns det som o aldrig varit hemma på riktigt. Det är skönt att vara det nu. Vi var o handlade igår, o så tvättade jag en massa tvätt också o det kändes riktigt bra, haha.

Jag har dock gått upp tre härliga kilon denna sommar, inte konstigt egentligen efter all fettig (men såå otroligt god) mat som bjöds ute på lägret. Sen en fettig vecka på Malta, underbart härligt men nu känns det inte lika bra längre när man ska börja klä sig i jeans o upptäcker att de knappt går att knäppa :(

Men ska ta tag i träning o kost nu också.. ska bli riktigt skönt att komma in i gamla rutiner igen. Ska faktiskt iväg o prova på Salsa om några timmar... ja o Carro fick ett ryck idag o kände för att prova på något nytt, så Salsahuset kl. 19.00 :)

Skolstart idag också. Blir praktik nu hela hösten, jag ska ju vara på arbetsmarknadskontoret o det känns kul att göra något annat än att bara läsa o skriva. Ska dit första gången på Torsdag eftersom vi har gemensam intro för alla som ska vara inom Norrköpings kommuns socialtjänst först. Blir ovant med nya tiderna bara, 8-17 typ varje dag... hur ska man orka det?!? Mercan tycker jag är larvig, det är ju "normala" tider för närsta varenda människa... det är bara vi som läser PBL på socionomprogrammet i Norrköping som inte kan fatta hur man kan leva med sådana arbetstider :)

Nä nu är det dags för lite mellanmål :)


Kommentarer
Postat av: malin

ja vi får ta en kväll ihop med lite god mat snart tycker jag!

salsa fan va roligt vad avis jag blir!ska ni gå salsa kurs alltså?

fick hem ett blad härom dagen med massa danskurser i blir så himla sugen måste styra upp så jag kan få gå varje vecka skulle ju vara as kul!måste få se bilderna från malta!johan och ja funderar på att ta en vecka till snart om det går ....och ta en resa nånstans för vädret har ju inte varit det bästa tyvärr...

2008-08-19 @ 23:53:15
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0