dubbla träningspass :)

var lite galen ikväll o körde två träningspass efter varann... först bodypump o sen abs, jäkligt smart när man inte tränat ordentligt på flera månader, haha. Blev riktigt slut, eller efter första timmen kändes de skitbra.. svettig & trött men hade ändå krafter kvar, trodde jag :) Några minuter in på absen var jag helt utmattad, fullföljde dock passet o ver helt genomsvettig när jag gick därifrån. Men det är en härlig känsla & otroligt skönt att va tillbax på gymmet :)

Första dagen på jobbet idag också, känns superbra :) Var skapligt nervös inatt o vaknade flera gånger o trodde att jag hade försovit mej :) Mercan låg o hosta massor också o det gjorde ju inte saken bättre. Men allt gick jättebra idag, som det ju nästan alltid gör trots att man nästan oroar ihjäl sig ibland. Fick inte jobba nått direkt men det dröjer väl ett tag dit.. blev presentationsrunda idag o lite info om arbetsmarknadskontoret, eftermiddagen ägnade jag åt att läsa igenom handböcker o papper som jag fick av min handledare. Känns som om jag redan lärt mig massor o blivit mycket mer insatt i arbetet :) Men jag har några pärmar kvar att gå igenom. Imorgon ska jag vara med  min handledare nr. 2 hela dagen o även vara med på några klient-besök som hon har. Blir spännande :)

Mercan är fortfarande dålig, idag var han iaf nere på vårdcentralen o tog prover. Var tydligen något värde i blodet som inte var så bra så han fick pencillin men tycker han är mycket sämre idag... men det kanske kan bli så precis i början av pencillin-behandling?! Hoppas han piggnar till till helgen iaf så vi kan umgås lite!

Imorgon ska jag försöka hinna med en helrenovering av mig själv.. har längtat hela veckan efter ett varmt bad, scrub, hår o ansiktsinpackning, fixa naglar o sånt skoj :) Ska försöka hinna med bibblan innan bara 'också så jag har någon bra bok att lyssna på när ja ligger i badet, då blir det perfekt :)

snart dax för sängen!
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0