Skojjig dag!

En skojjig dag idag!
På morgonen fick vi först en jättebra föreläsning om samtal med barn o ungdomar av ett BRIS-ombud, blev lite sugen på att engagera mig i bris, när jag nu ska ha tid med det!? Sen måste man vara 25 för att joura så jag får vänta med det ett tag... Fick bra tips på samtalsmetodik iaf. Efter lunch var jag & Sara på Primadonnor här i Norrköping och genomförde våra intervjuer med några som jobbar där. Det var också jättebra, lite nervöst innan eftersom vi skulle intervjua en o en men det gick superbra! Var jätteintressant att lyssna på dem också.. kändes faktiskt som ett ställe jag skulle vilja jobba på i framtiden. Imorgon väntar transkribering... inte lite roande men det måste ju göras, tyvärr. Blir det fint väder ska vi sitta på vår balkong!

Efters skolan drog jag och Emelie iväg till Jysk, Bauhaus, Plantagen m.m. och handlade lite balkong-grejer =) Jag köpte lite blommor & grejer till plantering och  Emelie köpte utemöbler   Väldigt trevligt, trodde jag skulle orka plantera nu ikväll men jag var aldeles för hungrig o trött när vi slutligen kom hem så det blev tonfisksallad och två underbara avsnitt av Desperate Housewifes som har börjat igen!!! Så nu har jag fått en tv-kväll igen, på tiden faktiskt =)

Sålde våra gamla utemöbler idag också.. fick bra betalt för dem också så det känns jättebra!

Imorgon har jag nästan lovat Sara att hänga med henne o kolla på IFK.. om det blir bra väder iaf =) annars vet ja inte riktigt om jag är så sugen... hehe inte så inbiten fotbollsmänniska som hon =) Men kan va kul att gå o kolla... tycker de får börja vinna lite nu bara!

Nu blir det sängen för min del... o kanske lite lyssnande på Marian Keyes.. nästan lyssnat klart på sista chansen nu...
nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0