Nu är det vår!

Haft en helt underbar & vårig helg känns det som!

I fredags bjöd vi hit lite folk på grillpremiär, blev riktigt gott & trevligt! Det vad jag mercan peter sanna emma o ante som kom på grillningen.. stina o lisa var också här en sväng men de ville bara ha ett glas saft =)  Gjorde Malins mammas goda potatissallad och grillade kycklingfileer till.. sen blev det en knasig film som hette Them.. den var rätt läskig emellanåt, något konstig också =)

Ikväll blir det grillning igen, går ju inte att motstå i detta underbara väder. Varit ute hela dagen, solat på balkongen o sen promenad o glass med stina anderas o lisa nere på stan. Äntligen hämtat min fina lilla väska också som vero moda nu lagat så det känns riktigt bra! Sitter ute på balkisen nu oxå men solen har precis försvunnit härifrån.. tänkte försöka få lite plugg gjort eftersom kommande vecka kommer bli så otroligt stressig för min del. har gjort klart etik-texterna och förberett kommunikationsövningen till tisdag men skulle vars skönt att bli klar med scenariot också. Har lånat två böcker om barnsamtal får hoppas att de är bra!

Har planterat o gjort i ordning här ute nu också, blev riktigt fint, tänkte fotta lite o lägga ut men det är så otroligt stökigt här ute nu så det får bli en annan dag =)

Var ju på knytis igår också.. Mallan & Johan som bjöd in oss i sista stund, hennes mamma o stefan hade hyrt storängen o bjudit in lite folk. Blev riktigt trevligt.. men det kändes lite skumt att vi först fick komma helt gratis o sen ocksåbli bjudnapå en massa mat & tårta o snacks o shots! Så gästvänligt av dem!! =) Blev dock bara en shot för min del men mercan o johan fick i sig en hel del.. hehe. Blev musik-tävling också som jag o mallan tyvärr sabbade för vårt lag haha. Men introt på Mikas låt big girl låter verkligen precis som Dolly Partons  9-5 hehe, eller hur Mallan?!=) Aja blev en massa dans o skoj sen iaf så det var en kul kväll!

Nä nu måste jag verkligen försöka läsa lite.. men skulle mkt hellre surfa sunt på nätet o kolla på en massa onödiga saker som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0