helgen då

ja då var det måndag igen.. känns rätt skönt faktisk =) låg bakis hela dagen igår så är bara lycklig över att den dagen äntligen är slut. Det var det inte en sån där vanlig seeg bakis-söndag utan en helt totalt hemsk dag! Har nog aldrig mått så dåligt, illamåeende, yrsel och dunkande huvud. Kunde inte ens resa mig ur sängen förrän sent på kvällen. Lördagskvällen var till en början riktigt skoj men det ballade ur lite när det var dags att dra oss ner till palace.. trots att jag redan var "bra full" kanske lite på gränsen till för mycket fick vi för oss att halsa upp det som va kvar i stinas bacardi razz flaska.. det var en del kan jag säga. Fattar inte hur man kan va så otroligt dum o göra det. Men men.. blev en kort visit på palace för min del.. men så kan det gå ibland. Nu blir det nyktert ett tag kan jag lova!

Fredagskvällen var supermysig iaf! Blev ju bjuden på tapas, helt otroligt gott, kan jag verkligen rekomendera, vi var på forno italiano-papas tapas fick sju olika smårätter, allt från tigerräkor och kycklingspett till bläckfiskringar! Helt suveränt gott alltså! Ska nog dit till helgen igen med tjejerna hihi. Efter maten blev det film - already dead och jordgubbar med glass hemma hemma i soffan =)

Löpning idag igen... får se hur det går efter helgens bravader hehe. Vi ska iaf ut till abboreberg o springa tänkte vi.. ska bli spännande att se hur det går =)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha vad skönt! du kan ju be mercan om ursäkt från mig! :) kraam!

2008-04-28 @ 19:28:37
URL: http://emmadorothea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0