alltid ska de va nått som strular

När man inte har nått problem så ska det  givetvis dyka upp nått skit.. nu har jag tappat bort en bok som jag lånat på stadsbibblan. Var helt övertygad om att jag lämnat tillbax den men jag var där idag och de hade jag givetvis inte. Så otroligt tjurig personal där också, iaf en, nämner inga namn men människan i fråga vet iaf INTE hur man målar ett par snygga ögonbryn! Nu bllir det att böta 400:- så jävla onödigt av mej, fattar inte hur den bara kan va borta, letat överallt och ringt runt till familj o jobb o andra ställen däär jag kan ha haft den... Skit!
Aja.. kunde ju vara värre iaf, 400:- är ju inte hela världen, bara nästan.

Igår blev det löparrunda igen.. Ja, Emelie & Stina har börjat springa varje måndag och nu har vi faktiskt hållt i gång hela två måndagar.. bra början iaf =) Var på stan idag o kollade in nya löparskor också, hittade ett par bra på Stadium för 699:- Typ de billigaste jag hittade men ändå dyrt för fattiga mej, ska nog köpa dem iaf.. nu  springer jag ju i ett par som jag fick när jag tränade på Aktiv för 100 år sen haha.

B-uppsatsen är under kontroll nu iaf så jag & älski har börjat planera en resa lite smått.. blir i Maj någon gång... men absolut inget säkert.. allt beror på hur det går i skolan, men hoppas iaf! Kul att ha ngt att se fram emot!

För övrigt så är mitt hår en total katastrof.. trött på luggen men vet inte vad jag ska göra med den.. får kort för att ha åt sidan och för lång för att ha rakt ner. Slitet är det också men ska försöka vänta till efter nästa löning innan jag fixar håret ordentligt. Färgen är också skittråkig, bara helt glanslös och färglös känns det som, vill bara köpa ngn färg och färga över men måste bli fri från mitt beroende.. Köpte en svindyr hårinpackning på hårvårdsbaren igår som skulle va bra iaf.. får förlita mej till de så länge!

Ska försöka plugga lite nu tror jag.. Mercan är iväg o ser fotboll så jag kanske kan få lite gjort!


Kommentarer
Postat av: sanna

hej..tråkigt med boken:/
du kan ju alltid komma till mig i blacka o bli fin
billigt o bra så tjänar du kanske in nån extra slant:)

2008-04-08 @ 22:09:39
URL: http://sannadalle.blogg.se
Postat av: sanna

det skulle kosta mellan 550 och 600 med slingor och klippning:)
bara o höra av dig!

2008-04-09 @ 21:51:05
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0