Alanya 8/5-15/5

kände att ja o älski var värda lite semester efter allt slit med skola, jobb o företag så vi slog till o köpte en sista minuten till Alanya förra veckan.. idag är det bara två veckor kvar till avresa, ska bli sååå skönt men mycket plugg nu fram till dess. Idag var det 29 grader varmt o sol där =)

Idag blev det fika på färgargården med socionomtjejerna, jättevarmt o skönt i skolen.. var ju bara tvungen att ha en glass trots mitt fika-förbud nu fram till resan, blev en bägare med EN kula iaf hehe. Sen en sväng på stan o kolla ut lite saker som jag ska köpa imorgon, la undan lite saker på både Gina o New Yorker får se om det blir nått handlande imorrn =) Måste hitta en bikini nu också, den som jag beställt från Halens hinner inte komma innan Turkiet och nån ny måste jag ju ha tills dess =)

Var duktig o tränade idag också, ett härligt box-pass med Stina, på vägen hem blev jag så sugen på nudlar, wok och makrill som jag brukar äta ibland efter träningen. Var helt säker på att vi hade makrill hemma så jag bara längtade efter att få äta. Men givetvis så hade min kära pojkvän tagit med sig sista makrillsburken till jobbet så de blev inget med det, tur att jag inte har pms, då hade han inte fått det lätt stackarn =)

nä nu blir det lite tv innan sängdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0